講返琴日,,琴日打雀...唔係main point!
夜晚先係main point ,,,
河 屋企人係威記有room.
唔洗$$...我,河,amos,,奇,鴻,,5個人住一間room..
好7大,夜晚4:30先訓,,,
7點幾起身...車奇去左m記食野,,,我就返工,佢返學,,
係office,坐左一朝,,出左一出去postoffice 奇人生第一份件,,,
下就lunch 後令左電話去正!!!
返工,又冇野做,,so打blog,,上facebook....唉,,
我都覺得唔好意思,,,,><><
part 2
下就返工都係冇野做.hei 足3個中...
完左返屋企訓教,,,訓左3個中,,dinner 之後冇野做,,
出左去遊歷老地方!!
今日係15號,,,,,,以往是大日子嗎?今日是苦悶日子嗎?
比左2個best fd 推!!好心淡!!
|