琴晚3點先訓....
今日7點就起身,,去工人球場,,,
今年我唔係後勤,,去左做總會儀仗隊..
雖然我中2做後勤多d..但可以做總會儀仗 隊,係一件光榮ge事,,
所以幾唔想做,都要做到最好..今年仲要係司令員^^
完左就同d仔去食野,,食完返屋企,,上左陣msn,,
比人add..仲要係,,,你..haha ^^
5點出去同銘,,,,冇左250...><
dinner係屋企食.食完出去搵班長,,
去bbq shop...之後車佢去快子機,,,
又返返去男灣車jacky 上山頂...
之後自己去柏惠玩,..win左^^
之後去新m陪星...佢唔開心..
最後回家了...
CMCMCMCM
|