大家唔好會錯意....新制服唔係for童軍
係for我哥班......
雖然唔洗$$$ ^^.....不過唔係太靚!!
今日要做服務...無聊ge...係學校著住件制服企左3 min左右..
迎接d vip 黎就搞店...
今日化學test.....今日先溫...多數合格!!!easy!
放學去左學車,,而家日日都要過tapia ....唉..冇油!!!!
之後返屋企換3,,,去左慈幼join左 一陣聖母晚會!
都搞得唔錯...希望佢地班新血可以做得好好睇睇la..慈幼add oil!!!!
完左去左食m記...之後去塔石睇d仔步操..仲有2日...
add oil...想當年我操都係感辛苦ga..今日見大家都好精神,,好團結..
希望有好result la!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bk hm at 0:10
cmcm please
|