唔知點解....今日放晚特別唔開心....唉
講返琴日....婆婆生日.....食飯..
一家人好開心..感快就一年la..
希望佢可以身體健康,.日日開心..la!!!
琴日換左部電話tim...
用左黑色u1 用左一個月到...
而家換左部紅色u1...正!!!!
c家車琴日改左條喉tim...good!!!
我覺得自己真係幸福...希望有咩唔開心ge野快d走la..
希望安安全全過每一日..
i live god