上個星期....去唱k...
林左,.仲唔見左電話...失敗!!!!!!又4千幾==
返學都係感la..悶悶地又一個星期....
不過分數就快快降低la!!!
返工又係感..d同事幾好,,幾好傾..又好玩..
多左幾個新人la..
琴晚呢..同a興一人一部車去雞頸到游車河..
點知去到勁多人睇賽車...我地睇左一陣就走..希望遲d我去賽la!!
冇咩野講lu..
有咩問題隨便發問..!!