今日冇乜野做..
原本同曼魚 斤佢地去BBQ ..但係呢
好熱喎 又好曬啵… 唔 都係放棄

今朝晨咁早 9點就起左身
無無聊聊咁發吽豆 吽到11點幾
同修奇佢地落左去踢波...

原來真係好曬.. 好熱
星期5個個番工番學 無人鬥波 又得一個波
都幾悶下 但係又幾好FEEL 好搞笑
之後踢到4點幾 走人 番到屋企 唔..好累
沖個涼 訓著左 6點幾 有飯食嚕

7點走 即係而家 終於有得用下部電腦.. 打下日記
嗯..... 想快D到星期1 想快D番學 但係呢.. 唔想做功課
唔想交功課... 嗯..真係煩!!!

|