嗯.........今日10點幾起左身
開機.. 無乜野做
12點幾 原本要去練波 但係呢
約左今日做物理果舊太陽爐 就無去到 又無去到團契
但係呢 今日果果都唔出現 得番我同修奇.... 次次都係咁嫁啦

最後上左黎我度做1點幾做到3點... 嗯 搞掂
走人,,, 佢去梅窩 我繼續發霉

----
佢都算係神咯... 1點起身不停打機 打到第2日朝早7點幾訓教 跟住下晝起身再打
日日咁重覆... 打機既時候 除左食飯去廁所 就完全唔會離開部腦
真係勁啊你... 街都好耐無出喇你.. 工又唔番咁算點先

又霸住間房 又霸住部腦

----
嗯..夜晚 做埋篇英文作文先.. 作左300幾字
ke..其實都唔算作 一味抄書內容

8:30 睇歌星賀台慶 嗯 幾好睇
幾正都係 tap舞果part 我覺得好靚
睇到11點 刷牙 然後,,, 訓教囉~

|