..嗯
個高手 又繼續打機 真係頂佢唔順 又唔死出去搵工
... 邊有d咁既人嫁!!!!!

次次番到屋企就見到佢霸住間房係咁打
即刻乜野心情都無哂

----
唔講佢喇 愈講愈興!
...........
星期日... 勁悶
自己間房又比條蟲霸住左
個廳又比我呀婆霸住
得番啊媽間房
全日就唯有入去睇電視....
點知4點幾 老豆突然間番黎.. 話8點先出去繼續開工... 又霸埋間房
我就更加無地方可以去…

唉...我幾時先可以有自己一間房呢................... 嗯...(妄想..)
夜晚8:30 睇叮叮... 麻麻地啦.. 都無乜特別
不過呢... 馮文樂就係good!! ,,,,最衰無比佢唱到aron果段
叮左先有得聽.. 果part真係.. wow~~
(....誰輕輕叫喚我 喚醒心中愛火 幸運只因有著妳 不再流浪與蹉跎...來深深抱緊我 讓痴心加上鎖 落寞歡欣聽著妳 柔情蜜語 在燃亮我.............)
真係呢.... 把聲又似喎!!!!!!!!
跟住11點 訓嚕
|