好似放左一個星期假咁.....
番學嚕.. 6點7醒左..
..再訓
6點11.... 好彩醒到姐
wow!!! 高手真係高手 乜咁早就起身打機..
..梗係唔係!! 係未訓過呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
唔理佢 梳洗一番 7點4 閃人
搭馬鐵... 慢慢行.. 時間剛剛好..
入門口.. 見到佢
但係呢 佢見我唔到

唉... 算.. 買水 排隊..
噢… 15周年開幕禮 主席要出去
出到去..企出張長"鄧"度.. 超級無敵搖搖搖
然後 哇
要拮氣球.. 玩野咩 嚇死左
... 好 早會遲哂 快快收功課
嗯... 第一個小息又見到佢啊.. 佢無反應添
PE 遲左 無出去食 樓下食完上番去.. 又見到佢 一樣無反應

最後MATHS堂.. uncle lai 又發癲. 無啦啦o係度鬧人 又話寫落簿
又話企操場 大我地呀家下

仲要比得果6.5分……… R&R堂 齊齊向miss cheung數臭佢 哈哈哈~
放學同gas & 桓打波.. 同3個育才仔鬥波...懶勁... 嗯 都係我地嬴左

番到去... 又見到佢打機 又即刻無哂隱囉..
沖完涼出黎 見到佢換衫..
佢終於肯出去喇... 真係多謝哂你啊 ..
(...慌你真係搵到工咩............)
... 嗯.. 終於有番間房.. 做功課..
放低左一個星期.. 今日要溫番下嚕
|