又係6點11起身.. 搞完一輪
岩岩有部lift到 好彩搭得切.. 唔係又要等成個字
就會趕死我……
番到去.. 門口

呵呵..
第1堂 A.maths... 真係唔多識...
太難了吧

小息...

上堂..
lunch 又無出到去食 同河馬o係下面食飯盒..
其實都唔錯既$14.5 .. 幾抵丫 又唔難食啵
食完上番課室.. 得我同家"新"
想悶死朕咩!!
做一陣功課 出黎 見到mr cheung.. 同佢傾下計
講下d野幾難幾難.. 嗯嗯..
跟住見到佢

就要急急腳 落去排隊嚕
入hall 上gapgap堂..
今日講性教育

哈 好搞笑..
放學.. 要練band 去左音樂室放低袋
哈哈.. 幾好幾好!!!!

跟住落左去傾計 等到5點 先開始有得練 ..
6點 準時閃嚕~
走果陣 見到曼魚 一齊搭車走
番到屋企.. 個神又o係度打緊機
真係服左佢.. 食完飯 突然軓死性
竟然洗碗

唔係掛....................................................
--------
嗯嗯... 今日 哈 幾好啊 唔錯唔錯!!
仲未有sport day d相睇嫁!!! 死人大碌柱 點做野嫁

|