人氣:2436 msfung2200 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
Dairy oF Chung
msfung2200
暱稱: _聰_
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
搬屋喇!
溫書溫到悶悶地.. 玩下...
作戰開始
OMG..
溫書,, 完全失敗

:: 日誌分類 ::
全部 (103)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 103
留言總數: 42
今日人氣: 2
累積人氣: 2436

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2005 年 10 月 22 日  星期六   晴天


癲左... 累死 不安 分類: 未分類

煩死呀~!  星期六又要番學

番精進班喎~

8:45-10:15...

英文.. 又係翠瑩教   都ok既..

上完堂.. 珀西話想去打波.. 搞左一陣就講掂

耀安 10:30.. 打打打

跟住.. 見到個排球 打波變踢波

o係籃球場踢  珀西忍唔住 買左對白飯魚 kaka~

跟住呢 踢都2點咁上下

珀西走人  跟住唔踢嚕

又打番籃球 對gas 桓&JJ

打左3場.. 2:1 嬴1場.. 場場都21:20 21:18 咁..  幾好feel

打打下 個阿嬸黎洗地.. 頂.. 上左去 同人鬥..

想走.. 勁累    哈哈佢地第一場.. 21:9 o係咁比人隊three.  

之後呢 第2場輸左   唔打嚕.. 睇一睇時間.. 4:30嚕

10:30打到4:30...   無食過野.. 累死  頂唔順.. 閃人

教會話6:00要番去.. 重話一定要到添..  唯有番屋企

番到去5點嚕  即刻沖個靚涼 食DD野  5:30就要趕番入馬鞍山

6點半到頌安  搵埋JJ  gogogo~

番到去呢  gas同低b俊重未到 

跟住呢6:20開始講..

oh  好嚴肅.. 唔多慣添

原來教會有條友咁咁咁 跟住咁咁咁  然後咁咁咁... 哦..原來係咁咁咁

搞完一輪.. 7點幾走得

之後呢.. 冇野do  唯有番屋企嚕       

同低b俊搭馬鐵

番到屋企8點  

個神琴晚比人狠狠插完一輪   重比人奪走modem  無機打添

被迫出去[搵工].. 信唔信呀?

我番到 神唔係屋企  我就問啊媽拎番個modem.. 

開機

----

1個星期後統測嚕...  點算..

聰~ 加油啊..

..~ 加油啊..

加油啊加油啊加油啊加油啊加油啊加油啊加油啊加油啊加油啊加油啊加油啊加油啊加油啊加油啊

 

 






訪客留言 (返回 msfung2200 的日誌)


呀女,, 曼魚 於 2005-10-24 06:06 PM 發表:
中二有精進?,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



斤____ 於 2005-10-22 09:43 PM 發表:
翠瑩???
F.2英文精進果個呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

正是!!
Posted at 2005-10-22 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]