今日原本有大把時間..
但係臨出門口 做埋d蠢野..( .. 唔可以話蠢.. 只係今日無機會 ..
)
搞到呢.. 又係要趕.. 真係麻煩
但係呢 又唔想早d起身喎..
是但啦~~
..起身果陣 哇咁鬼凍既.. 好耐無咁既感覺
開電視 wow~ 21-25度
好似10幾度咁既
不過 唔想著冷衫囉~
跟住 又係僅僅夠鐘到學校
要集隊早會.. 唔太凍. 仲有d熱
真煩…………
咦.. 點解呢?? 去左邊呢……?
上堂 a.maths oh shit! 原來要test

不過知都係唔會溫..
test之前望過下 都ok喎
之前唔識果d而家都ok喇... 應該pass

小息.. 都係咁啦 。算~~
然後 phy.. music
music係最好既.. 過得 超級快
。。 一陣就2nd小息
跟住ENG.. 好憎.. 唔係憎呢科.. 係憎呢堂 呢個老師.. 呢d功課.. 嗯..一個字
煩
上上下堂先知
P !K ! 喇 冇帶中文書添 就黎記喇!
lunch 去左創興食.. 兩個星期無出去食lunch嚕 麻麻地啦 唔太想出去食…
食完走先… 見到gas&桓o係出面 一齊番去
番到去 見到yan拎住本中文.. 問佢.. 原來係人地既~ 算
又見到娃 good 有書 唔洗記

中文堂 水箭龜 又放水箭
我重中埋招

企一陣坐番低.. 係唔鐘意抄啊!!.. 抄黎有鬼用.
UT EXAM 會考又唔係考呢篇

好快又放學
無乜野做.. 同珀西&桓一齊閃 重話想玩暢叔添

搭馬鐵.. 一路搭一路笑

番到屋企呢
咦 無人既.. 今日公公又黎..
好煩呀 屋企咁鬼多人
啊婆幾時先肯番大陸呀!!!!
我想要個廳呀

|