日記網停左3日..
琴日既野都唔記得左嚕..
朝早發生咩事呢...
唔知得嚕~
番學.. 星期5要集隊...熱

集集下隊 音樂陳提我今日練歌 先記得

不過... 重來未試過 早會講兩句就收左嗲
跟住4堂 都無乜野
…
…
…
…
好唔容易咁
終於捱到lunch
今日要練choir 又o係學校食飯
跟住上番6樓搞完一輪先落音樂室
都仲未齊人~
唔理嚕 開始~
make a marical
其實都幾好聽啊
係難d姐~
練完之後呢.. 上番去
咦 原來dayE 都要既
!
傾左兩句.. 但係呢.. 打左鐘 要番入去
真衰

跟住 CHEM.. miss cheung 今日痴痴地
係咁鬧人

其實..不嬲又痴又癲嫁啦 都唔只今日
不過呢.. 瑩就慘嚕~
比佢話到咁

----
放學.. 番屋企嚕
修奇班人話踢波喎~
搞到5點先到 ←預左既!!
不過 竟然我最早到

踢啊踢… 咁鬼多細路既..
過左一陣 鬥波..
唉.. 可以差成咁既
好似踢咁耐都無進步過咁
我講緊全部人!!!

踢得兩場
班PK!! 話BOOK場喎~

妖 唔踢喇 番歸
佢地去左車公.. 好似無鬥波喎..

------------
聽日又要番精進.. 嗯..單字一個
煩!
|