今朝早呢.. 個神話番工喎.. 重叫我叫醒佢添

我呢..6點幾就醒左.. 又唔想起身喎
但係又訓唔番啵
橕到7點半 最後都係起左身
慢慢慢慢慢慢搞
食下野 8點閃人
龜速地前進

落左馬鐵
行行下見到 kiyo
嗯.. 無咁悶 唔錯~
番到去 十分悶
好辛苦地 終於捱到放學

…
…
跟住同gas&o者o者 以龜速番屋企 我就去搭車
原來諗住呢
行番去睇下見唔見佢..
不過呢
咁樣做..
太快了吧

都係番屋企嚕
12幾再入番馬鞍山練波
..
---
好! 夠鐘!
搭馬鐵去 跟住 低b俊打黎
一齊去..
準時去到 嗯.. 開始
好似愈黎愈少人咁既
最後變左3on3 .. 唔多太郁咁.. 未在狀態

3點 入教會 b組帶啵...
就黎到我地帶.. 煩!!
...搞完一輪 無乜特別
好累 快番屋企... 要溫書
死gas 又引我打波

之後呢 出左去 跟隊喎..
得個樣... 屎波..
場都拎埋
之後呢 galex佢地出黎.. 真衰
個場勁耐都唔開燈 十分無隱
輸左比galex +集人+謙..
嗯... 唔抵!!
等等等等等
到番我地 低b俊走左
換左細強

可能佢地打左好多場... 險勝....19:21..
之後 對andy 又輸左
呼.. 打得好爽.. 不過超累
番歸嚕.. 慢慢行番去學校果邊搭86c

ZZZzzz
番到屋企
個神又o係屋企打緊機..
咁都叫番工?... 廿幾歲.. 都唔係人黎既..
一見到佢即時無哂隱
唔理佢 沖涼
時間岩岩好 睇龍咁威
無飯食... 呯呯聲整個麵
都幾好笑 不過琴日一睇
發覺中間果段警訊.. 同第2集好似

對白又係咁上下 噓~
但係stephy 依然係咁靚

睇完之後..
實在好眼訓
11點就訓左嚕

--------------------------
哈... 今日其實都幾好..
而家好似日日都見到佢咁既

|