聖誕假咁就放完喇…
第一日番學又趕到死
又係部lift.. 日日都係岩岩落左去,, 真煩…
番學
… 今日天氣幾熱

上堂..
lunch
大家樂.. with蛋撻
……
……
又上堂
又放學
打波 ..
打左陣.. 走嚕
同肥so走 去左蘋果買筆..
點解買支筆都可以咁耐呢~
跟住呢 .. 又行番去學校果邊搭車
途中..
唉∼ … 點解呢∼∼

亡命小巴 好快就番到去
做哂功課.. 真舒服
夜晚7點幾.. 啊婆突然間話辛苦
好彩啊媽o係度.. 即刻十字車
飛左去醫院
原來好嚴重.. 咩突發心臟病 .. 噢… 唔係掛
原本都好地地 仲成日鬧人添

而家入左深切治療部.. 真係聽到都驚 ……………
。。。。。
|