又係趕到癲既一日.. 如果唔係要幫桓拎PE褸既話。。。
上堂.. BIO 做實驗
睇細胞喎~
印象中 之前好似未睇過既..
THEN MATHS
Uncle Lai 又發癲 無端端又話好地嘈..
呢個人真係難觸摸..
中文 成村人無帶書
圍埋一齊勁玩..
哈哈..
咁就放學..
番半日 慳番d lunch錢
又打波 .. 打埋今日嚕 隻腳真係痛到癲
番歸
太好 又做哂功課 嘻嘻
夜晚去醫院睇婆婆嚕…