好眼訓好眼訓
訓到7點先醒
快d快d.. 出門口
我發覺好耐都無搭到自己果層部lift喇.,,
今日終於搭到 好彩早一步禁姐
差d又比13 11樓條pk禁左!!
今日終於見到係乜水成Q日禁走朕部LIFT
咒死佢,,

..番學
上堂.. A.MATHS
PHY TEST啊.. 很難很難,, 不太懂
MUSIC,, EXAM
抽中我喇

wishes.. 原來C major 個key比我想像中低,,
早知用番Dd啦.. 嗯..差,,
then ENG
講story book
Poon一邊講 我一邊睇 完全無理過,,
因為呢.. 本書真係幾好睇 幾緊張..
用左成堂 睇左5個ch
哈~
lunch go to 薀莎with 蛋撻
始終都係雞扒好食,, keke~
個拉面辣死蛋撻 wow~
食完番學..
就開始左人生既一大煎熬..
連續3小時既中文堂

首先兩堂..
ray無帶書 同c澄坐埋..
我就有得光明正大咁睇書
噢~ 本《智慧呼吸》幾好睇喎
實在太好 太lucky
水箭龜無問我問題 ,, 真好
就係咁 睇足兩堂..
R&R 霸埋D時間
放學 補課.. 好彩唔係上堂
但係變左作文,,
亦十分lucky 好易作姐 哈~
4:45閃人
然後.. 又亡命803回家,,
--_---
番到去 表哥又唔洗番工

阻住哂..阻住哂..阻住哂..阻住哂..
阻住朕溫書..
聽日測chem阿.. 好難啊 好多野背啊
|