番學 時間鬆動
今年度 早過7:45到馬鞍山既次數應該不多於5次,,
今次40分就到馬鞍山嚕
龜速番學
早會o係班房
同修奇勁玩勁笑 哈哈
笑到好辛苦 勁講《倫文鈙老點柳先開》
上水居民居水上.. 下聯係,,

腳毛長.. ,,,,
哈哈
a.maths
uncle lai 比tips
唔算d咩tips.. 不過絕對好過無
phy,, 講test
19/28.. 麻麻啦
在notebook練習.. 超難
又玩又笑
BIO 好彩唔洗TEST姐,, 琴日唔記得左帶書番歸
講WB
LUNCH also薀莎 河馬+蛋撻
今日多左修奇
成個形勢唔同哂
叫野食慢左 咖哩牛無咁好食 杯野淡左
↑乜野都賴哂佢 哈哈~
番去 gapgap
講傷殘劍擊
真係有料到阿條友
把劍真係擋到ga喎..
係咁擋哂條傻仔 哈哈~
之後呢 miss Hui +關
搵左f.1既黎博同情乞錢,,
恭喜你地,, 你地成功左
成功博得我既$20~
之後呢,,
放學form4既主席要去開會
去到無人到?? 見到maisy
即係點? 唔理嚕 齊齊閃
落到去見到李偉東.. 佢問上去搵喎
咁去囉,,
最後換左課室
老點左maisy添~
開咪召番d人番黎
原來係因為f.4太少人賣
我地比人照肺,, shit.. 問我d人個個唔賣
想點?
點Q知喎,, 唔賣就唔賣嫁啦 幫學校乞錢咁,,
噓~ 搞到4點半
番屋企嚕
=====++--__-
真係極度討厭D膚淺既人..,,
鐘意跟風既人都係膚淺既一種
o係我身邊就有一個咁既人
人做乜你又做乜,,
好CHEAP阿你..
勁黑我憎 …
膚淺!
人講乜你又講乜 What the hell?!

節省啦你!!
|