♥15日拉:)
早2日我其實真係好辛苦...
您地反哂咁.我夾係中間...我真係五知點算..
係您地嘈既時候..有冇諗過我...一戈係我戈妹.一戈係我愛人.
您地俾我既感覺..有佢冇我咁...但我可以點樣?!我可以有邊戈冇邊戈?!
我2戈都五想冇...我真係五知點.我蠢.我冇用.我淨係識係度喊.
我已經失去左太多野..我五想冇左您..
您成日飲酒.又夜訓.
我好驚您有戈戈病..我五想您再飲酒/_\...
我每次上親whatsapp.我都會去睇您戈狀態打啲咩..
有時您打啲歌詞.我會好on9去搵戈首歌黎聽.
因為我好驚..驚您五知諗啲咩/_\
我每日都會上幾次您facebook.我好驚miss左您啲咩..
五知幾時開始..我真係會好珍惜我身邊既人.
但係好可惜..只有我一戈係咁..
其實每當我五肯定一啲野我就會係咁亂諗野..
每我聽歌..我都會係咁諗/_\
我都好需要有戈知心既朋友.俾我訴下苦.
有戈姐妹/兄弟會係我身邊關心下我.得閒傾下心事/_\
以前傾得心既朋友戈戈都變哂..我真係好想返返以前..有您地陪我..
|