2009-12-01
由於手提被收..搞到冇鬧鐘..
7點塔10先出門口..
行到側門前既斜坡..聽到打鐘聲..
好多跑9秒9既跑手即刻沖上去..
我既懶惰本性出哂來..第一時間轉身番歸..
個陣唯一諗既野 : 上到去到關左門..冇理由上去..如果遲到又要留成粒鐘堂..上去都on99既..不如遲d先番
番到屋企..諗住學校食飯個陣先番學..
so著住校服就抱住隻貓訓..
訓訓下..醒左..哇屌..3點幾都黎..
跟住就換衫打機..唉..今晚又要挨鬧..
比首歌大家聽下算- -"小弟冇mod打機