沉悶.."
msi52xmax74
暱稱: ξ_  輝 < "  
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-05-20
2010-05-08
2010-05-07
2010-02-12
2010-01-22
文章分類
全部 (82)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 82
留言總數: 90
今日人氣: 0
累積人氣: 870
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 3 日  星期三   時晴時雨


2009-06-03 鬱悶 分類: 未分類

2009-06-03

今日又係冇咩特別事..

朝早就係無所事事咁番學..今朝真係黑仔..

7點40分我先起身..我第1時間彈左起身..用5分鐘時間刷牙洗面換衫..然後又用左5分鐘時間汁書包..

跟住確認1下KEY銀包電話跟身就沖左番學校..

隻腳好那攰.."朝早第1,2堂=體育..無聊聽講書..

第3堂=中文堂..無聊聽講書

第4,5堂=中史堂=無聊呆係到傾計

食完飯..我同孔雞..無懶軒..雞晉..金仔1齊落左去禮堂..因為今日有英文歌唱比賽..

個個都OK既..唯獨係1C(定1B?)班唱個陣清唱..好慘7.7"

跟住2B又成班出左去唱..1般啦0,0

第6,7堂地理..無聊聽講書

第8堂數學..我好努力咁趕做堂課..

仲有最後3題..打左鐘..我問Miss陸係咪做完放係B1簿櫃..佢就同我講可以聽日講..

我當堂o哂咀..我咁努力做乜野-,-

跟住就係1個好無聊既周會堂..

放學個陣..我..陳卓穎..鄧晉僖..雞晉..孔雞就互相等對方..因為我地今日要去YKK拍電腦堂要交既片..

好啦..等到最尾..出左去側門..柒軒先跑過來同我講要我改英文作文..跟住我就改啦..因為得個2個錯字..仲要只係錯TENSe..

跟住我上左去201..原來葛sir都係到..我交完篇文比MISS沈..諗住走個陣..葛sir就叫我過去..跟住同我講話我篇喜見外弟又言別未重默..

下..我屌啊!?上次先抄完10次再去5樓重默話我冇默? OK..吾同你嘈..

我就同佢講我要落去同雞晉佢地講話吾洗等我..佢地自已拍住先..

我用盡畢生既速度..抄好10次..抄多2次比佢tim..跟住就交左比佢..

佢就叫我默多次..我就默..100分..冇錯處..

佢就捉左我傾陣計..然後就放哂所有人走..因為個陣都6點半..

我1出門口就打比雞晉佢地..但係雞晉6點50分左右先打比我..

我個陣已經就快到屋企..只好聽日再見啦..

番到屋企..吾記得左今晚屋企冇人..

跟住去到我老豆老母張床到..見到薯蛋係張床到訓緊教..好得意啊XD..我廢時嘈醒佢..就走開左去開電腦..

我走去打開雪櫃..佢呀爺啊..冇餸煮乜那野飯..街市又收左..

好彩仲有冷飯同1d蛋..我就拎左2隻蛋落去炒..

炒完..又拎去電腦前面食..又要過我D無聊日子..

贈送兩張薯蛋訓教相2張



2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


2009-06-02 分類: 未分類

02-06-09

無聊+好笑=今日"

朝早真係無聊..呆下呆下..

到左HE堂..比Miss Lee發現我條褲有個洞-.-

叫左我入去除褲比惠姐縫番去..我逼於無奈咁就除左條褲..好彩今日有著短褲係入面姐..

著番條褲..入左去幫惠姐手..

本身好地地..點知掃掃下地..突然之間啊張曉靖同C浩姐入左來..

話想玩下掃地拖地..咪比佢地做囉XD..未見過人地咁蠢走來幫手..

到我冇野做..惠姐叫我幫手切野..我就將D胡頭AND某種菇類切粒AND切片..

呢堂家政堂真係高興..

下午一樣好悶..但係放學就吾同..

本身約左1位小妹妹一齊放學..

點知放學見到銘哥..So..我地就1齊玩下呢位小妹妹..

我地又玩又笑又傻咁行去龍門居..跟住呢位小妹妹突然同我地講 : 吾記得左今日要去飲TIM...

所以..我地3丁友又1齊塔輕鐵去澤風個邊..途中真係多野玩.."

話時話..我今日終於睇哂「零之使魔」第1季..我頂..個網慢到系咁-,-

搞到我而家11:35先睇哂第1季..唉..吾打住啦..今日有些小眼訓~

 

 



2009 年 5 月 31 日  星期日   晴天


2009-05-31 分類: 未分類

2009-05-31

本身諗住訓到3點,4點起身..點知10點幾已經比吾知乜水出門口嘈那醒左..A.老豆 B.老母 C.丫哥

算..我吾理.." 起左身..第1件事就當然去睇下有冇錢收啦..入到老豆間房..YO..發現50蚊 ( 港幣50元 到手!!)

第2件事就去左次所刷牙洗面啦..洗完面..第3件事就係去開電腦..

話說星期六電腦比人佔領左..左去左玩biohazard4..好辛苦咁玩到第3章第1節..我就放棄左..

因為個陣部電腦比番我佔領..打打下機..12點幾..老豆買完餸番來..另加幾袋水果..

辛苦你啦...!!  我就繼續打機..極吾好彩..我突然遭受到1隻叫A.羅薯蛋B.薯B 既貓型戰士攻擊..

佢又用口..又用爪來攻擊我..我本身採取防守狀態..無奈呢位戰士強勁既襲擊..我只好轉換攻擊型態..

能力值 : 血量:100/100 攻擊:999/999 防禦:999/999 武器 : 1.手 2.參木棒 3.細粒波波x4 4.腳 5.濕糧

我第1時間就用參木棒來引佢過來我既腳下方..當佢玩緊我支野既時候..我就放棄左參木棒..我就用左手捉起佢..右手就用1粒波波拋去大門到..

跟住佢就好似癡左線咁沖左過去..我就走左去露台個到準備濕糧..

當我Load到90%個陣..佢就沖左過來咬我..我就忍住..Load到100%

佢就比我手上既溼糧吸引住..我放低左溼糧係佢面前..

呢位瘋狂既戰士終於要休息..而我既血量剩低50/100..

呢個回合係我win..哈哈哈..

我又繼續番我電腦既旅程.."

玩到食飯...就到我補血既時候..

補完血..我就心血來潮想學踩單車..

話哂我14年都未踩過單車..就偷偷咁係屋企偷部單車落去樓下屯門公園附近既小學既籃球場練..

好..就定位..我就去前沖..然後兩腳踩住腳踩..就開始踩...1開始練直路..1踩就得..吾錯..不過踩個陣吾係好直

跟住就練轉彎..ok啵- -吾係太難既話..跟住就好HIGH咁係屯門公園條直路到來回狂踩..真爽.."

踩到9點幾就番番屋企.."踩陣電視再開機打BLOG..

而家11幾啦啵..又係時候沖涼訓教XD

聽日再打過啦-.-



2009 年 5 月 30 日  星期六   晴天


2009-05-30 分類: 未分類

2009-05-30

3日冇打BLOG..全因為電腦上吾到網..(而家都係..不過係用Realplayer上網)

我竟然吾記得realplayer有得上網..白白係呢兩日傻傻地呆係屋企打機0,0

講番正題..

今日係1個OK吾開心既日子-,-

朝早..有位小妹妹話8點會打過來..點知係我8點打過去-.-"

跟住等左佢半粒鐘..跟住佢就陪我食早餐0,0"

大約9:15分就行番去學校..我就問佢行吾行去正門..佢話好..跟住我地又行去正門-.-"

行到去正門..呢位小妹妹既老豆就黎到正門..

佢就叫我:嚫仔..你叫乜名!? 我就答佢:羅敏輝

佢又問我:咩班? 我又答佢:2A"

我呢1刻就心諗:佢陪我咋喎..吾係當我係佢條x(自行想像咩事)丫?

跟住佢就同小妹妹行去吾知邊到..我就行上去2樓.."

我就發現左201道門鎖左..所以我就係201出面..呆呆咁企..

跟住小妹妹同另外1位叫袁以恩既妹妹就上左來..

小妹妹就捉左我去發洩0,0 發洩完我就好無聊咁打牆..

愈來愈多同學番來..跟住MISS SHUM上埋黎..就開始左2粒鐘既補課-,-

補課期間..好悶咁作左篇論文+speaking..

然後就放學LU..

雞晉佢地話1點去西鐵站等..

我番左屋企之後..老豆竟然吾比我再出門口..我TMD的..

然後我就同佢講要做電腦功課..

佢就串我話:你平時都吾做嫁啦..吾差在欠多樣..

佢咁就出左門口..我X(自行想像乜字)!!!

而家先2點..我飯都未食..老豆咁就放低左個年紀輕輕既仔係屋企..

有咩天理啊..所以我又只好玩番我既路尼亞戰記~

哈哈..轉生完又升到51LV..累積等級達到121Lv..開心~

外傳BOSS十分難打0,0完全放棄左外傳-,-



2009 年 5 月 26 日  星期二   晴天


2009-05-26 分類: 未分類

2009-05-26

今日係1個吾舒服既日子...

朝早..由6:50分起身..懶床懶到7:35分..然後先汁書包..著衫..上門口..

發現左自已會遲到..所以就沖左去(慢慢行..)塔眼前既的士..

番到學校..8:02分..哈哈..趕得切..

但係我又見到班prefect企企定咁捉人..我就無視佢地繼續行..好彩既係佢地冇捉我頭髮=3=

真係好熱丫..頂到上班房..呆呆咁扮野望住份報紙..其實我係訓緊教..好彩MISS見吾到我..

又到左2堂極悶既通識堂LU..又係好悶咁坐係到..

小息..我地落左去食撈面..多謝10蚊.."

跟住上左兩堂H.E..幾開心..雖然上中文堂係悶..但係係MMLC到有得傾計..好快就到食飯既時候..

食完飯..就到Free Time既時候..都係好似平常咁過..落去小食部去包野飲..跟住上番去班房.."

跟住我地要去做義工送"腫"..本身4丁友..吾知點解孔雞都入埋來我地個組..所以我地5丁友就走左去送"腫"

送完之後..有好多人都去OK個面企..So我地都走埋過去..我就買左2支細橙汁..多謝10蚊.."

之後呢..我地就塔車番學校..因為我地要補課英文..半粒鐘..

好快咁就補完課啦..我因為要去龍門居買啲野..就同1位順路既雞泡魚小妹妹一齊行去龍門居..

去完龍門居..由於有位小妹妹吾想番屋企住..So我就陪左佢係龍門居某條直路來回行左5,6次..

代價 : 小妹妹食塵x2次...失平衡x3次,,,傻笑x??? 次..

跟住5點9左右..佢就番歸啦..跟住我就買完野就塔的番歸.."

番到屋企..原來老母又放假..TMD的..

我就開左部電腦玩..又玩到10:30分就要OFF啦..因為我都有些小眼訓..

今日冇片睇..因為外傳個d怪太強..太難打LU..