2009-05-31
本身諗住訓到3點,4點起身..點知10點幾已經比吾知乜水出門口嘈那醒左..A.老豆 B.老母 C.丫哥
算..我吾理.." 起左身..第1件事就當然去睇下有冇錢收啦..入到老豆間房..YO..發現50蚊 ( 港幣50元 到手!!)
第2件事就去左次所刷牙洗面啦..洗完面..第3件事就係去開電腦..
話說星期六電腦比人佔領左..左去左玩biohazard4..好辛苦咁玩到第3章第1節..我就放棄左..
因為個陣部電腦比番我佔領..打打下機..12點幾..老豆買完餸番來..另加幾袋水果..
辛苦你啦...!! 我就繼續打機..極吾好彩..我突然遭受到1隻叫A.羅薯蛋B.薯B 既貓型戰士攻擊..
佢又用口..又用爪來攻擊我..我本身採取防守狀態..無奈呢位戰士強勁既襲擊..我只好轉換攻擊型態..
能力值 : 血量:100/100 攻擊:999/999 防禦:999/999 武器 : 1.手 2.參木棒 3.細粒波波x4 4.腳 5.濕糧
我第1時間就用參木棒來引佢過來我既腳下方..當佢玩緊我支野既時候..我就放棄左參木棒..我就用左手捉起佢..右手就用1粒波波拋去大門到..
跟住佢就好似癡左線咁沖左過去..我就走左去露台個到準備濕糧..
當我Load到90%個陣..佢就沖左過來咬我..我就忍住..Load到100%
佢就比我手上既溼糧吸引住..我放低左溼糧係佢面前..
呢位瘋狂既戰士終於要休息..而我既血量剩低50/100..
呢個回合係我win..哈哈哈..
我又繼續番我電腦既旅程.."
玩到食飯...就到我補血既時候..
補完血..我就心血來潮想學踩單車..
話哂我14年都未踩過單車..就偷偷咁係屋企偷部單車落去樓下屯門公園附近既小學既籃球場練..
好..就定位..我就去前沖..然後兩腳踩住腳踩..就開始踩...1開始練直路..1踩就得..吾錯..不過踩個陣吾係好直
跟住就練轉彎..ok啵- -吾係太難既話..跟住就好HIGH咁係屯門公園條直路到來回狂踩..真爽.."
踩到9點幾就番番屋企.."踩陣電視再開機打BLOG..
而家11幾啦啵..又係時候沖涼訓教XD
聽日再打過啦-.- |