今年ge平安夜*]]有D無聊==
因爲無出街玩~~~
可能因爲街上面好多人就5想出@@
而上年ge平安夜*]]就去左長宏同TTandMM食宵夜and煲煙
本來我霖住今年都去長宏哥邊玩···
因爲TT5得閑就無去><
本來霖住係屋企倒數啦~~~
但係今日好累==
12點前幾分鈡就訓着左~~~