好似打到冇野好打咁-0-
唔知點解琴晚無啦啦想回憶下呢個F.2..
不過好早訓左- -所以而家打@"@
---2005年---
*9月____
開學第1日就要分位坐~__~
同Alex坐..班主任係曹sir>v<
呀sir成日搞gag= ="
n個新miss呀sir教我地班...
*10月____
岩岩開始愉園..同安安1齊番!o!
遇上1個跳高既男仔同埋福祿壽...
遇上林sir...張sir....仲有個miss>v<
佢地都教得唔錯!o!
月尾去旅行..
去"撲蝶灣"燒野食..XD熱屎= =
31號茄v生日=3=
岩岩又調位..同Ellis坐...
*11月____
test了...屎晒=0=
15.16sport day..
都算滿意,,2金3銀...
可惜破唔到紀錄..始終發揮得唔夠好..
贏左個校友接力第2@"@
*12月____
考試lu..停左電腦1排...
努力溫書!o!
都係個句..我覺得呢次考試淺左=0=
平均分73.xx已經滿足了-0-
---2006年---
*1月____
學界了@0@~
好開心>v<贏左2個人!
跳遠443!o!
見到好多勁人...心誠好正,,好齊心!o!
月尾又調位..同利銘坐- -+
*2月____
呢個月就happy喇...@"@
19號區際@o@~
唔好提= ="1銀1銅..
見番丁丁@v@佢都認到我-v-"
d勁人全部失準!!包括所有港隊- -
唔知佢地唔重視定點啦=0="
唔好睇的...仲有,,冇得出跳遠/v\
*3月____
嗯..有咩搞呢-0-?
1次既班足...
令2D團結左好多..
感謝神=v="
*4月____
燈燈燈凳!!!
19號去睇呀田演唱會!!
好正!o!
仲見到好多明星..Kary>v<
好似1點先番到屋企= ="
*5月____
嗯..唔講呢個月d野!!
forget佢!!!
12號大叔叔結婚請飲..
jell左個頭,,比Mandy話似仔= =
test又屎了.__.
3科肥.____.v
DON'T FORGET 26TH MAY!!
*6月____
又考試喇=0=...
嗯..呢次進步好多科..
但3科既退步已經蓋過晒喇=~=
*7月____
PE camp..都唔錯..
幾開心...第2日就..水浸="=
派成績表..
o..其實真係有少少失望..
雖然只係跌左好好好好好好少...
之後就打機打機打機!
基本上F.2就咁過左喇...
真係好快...
不過都係開心既! |