mu0119
暱稱: MUkY*
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

最新日誌
CLOSE..
/_________________\
你好嗎?
1117*
2006-11-16

日誌分類
全部 (256)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌搜尋
RSS Feed

2006 年 7 月 24 日  星期一 陰天


又是補打的..

今朝去左換智能身分證= ="

俾媽媽玩屎="=我明明記得係上水廣場架嘛...

佢自己寫錯上水中心13F...

搞到同佢兜黎兜去..

上水廣場>上水名都>上水中心....

當我唔知邊到丫.咁上水有邊棟建築物有13F先!?

去到遲左少少..不過等左1陣就搞掂lu..

之後出沙田...睇戲-~-"

你估我睇咩..估你唔到呢..我睇鬼域=0=勁@"@?

片長109min我睇左10min...勁@0@?

狂食爆谷唔敢望=0=不過我都知個故事up乜架喎!

唉...我都係睇呀田套新片算= ="

下個月有喇~~我1定會睇的- -+

之後玩冒險樂園...好勁!o!攬住隻公仔攬左幾粒鐘...

d人望住晒..=~=

跟住周圍行...行到3.4點個時個天突然暗晒..

之後落大雨-0-

差唔多5點就番屋企lu..

約左媽媽5點半係火車站等...d人又望住晒="=

之後媽媽去3個度拎比個環保袋比我=v=

跟住去左百佳買野食..

媽媽話今晚食刺身!!

好*n正!_____!

i love刺身very much=3=

之後睇電視..-3-

星期五先有呀笨同呀占/3\

好好笑呀真係!

睇廣告星期三勁歌有呀Jill同呀田!o!必睇!!!

實在太開心喇=3333333="




2006 年 7 月 23 日  星期日 晴天


F.2大事回顧!

好似打到冇野好打咁-0-

唔知點解琴晚無啦啦想回憶下呢個F.2..

不過好早訓左- -所以而家打@"@

 

---2005年---

*9月____

開學第1日就要分位坐~__~
同Alex坐..班主任係曹sir>v<
呀sir成日搞gag= ="
n個新miss呀sir教我地班...

*10月____

岩岩開始愉園..同安安1齊番!o!
遇上1個跳高既男仔同埋福祿壽...
遇上林sir...張sir....仲有個miss>v<
佢地都教得唔錯!o!
月尾去旅行..
去"撲蝶灣"燒野食..XD熱屎= =
31號茄v生日=3=
岩岩又調位..同Ellis坐...

*11月____

test了...屎晒=0=
15.16sport day..
都算滿意,,2金3銀...
可惜破唔到紀錄..始終發揮得唔夠好..
贏左個校友接力第2@"@

*12月____

考試lu..停左電腦1排...
努力溫書!o!
都係個句..我覺得呢次考試淺左=0=
平均分73.xx已經滿足了-0-

---2006年---

*1月____

學界了@0@~
好開心>v<贏左2個人!
跳遠443!o!
見到好多勁人...心誠好正,,好齊心!o!
月尾又調位..同利銘坐- -+

*2月____

呢個月就happy喇...@"@
19號區際@o@~
唔好提= ="1銀1銅..
見番丁丁@v@佢都認到我-v-"
d勁人全部失準!!包括所有港隊- -
唔知佢地唔重視定點啦=0="
唔好睇的...仲有,,冇得出跳遠/v\

*3月____

嗯..有咩搞呢-0-?
1次既班足...
令2D團結左好多..
感謝神=v="

*4月____

燈燈燈凳!!!
19號去睇呀田演唱會!!
好正!o!
仲見到好多明星..Kary>v<
好似1點先番到屋企= ="

*5月____

嗯..唔講呢個月d野!!
forget佢!!!
12號大叔叔結婚請飲..
jell左個頭,,比Mandy話似仔= =
test又屎了.__.
3科肥.____.v
DON'T FORGET 26TH MAY!!

*6月____

又考試喇=0=...
嗯..呢次進步好多科..
但3科既退步已經蓋過晒喇=~=

*7月____

PE camp..都唔錯..
幾開心...第2日就..水浸="=
派成績表..
o..其實真係有少少失望..
雖然只係跌左好好好好好好少...
之後就打機打機打機!

 

基本上F.2就咁過左喇...
真係好快...
不過都係開心既!




2006 年 7 月 20 日  星期四 晴天


補打的..

晏晝去左舅父度...

買左d書...而家差5本咋-0-

之後食晏...

因為有些少阻滯..所以得3個打牌...

不過3個都好好玩架@v@

3番起糊..好似都唔夠刺激>v<

成日自摸+清一色..又摸到正花喎-0-v

未打完東圈佢地已經爭我$$-v-

比媽媽激屎..

雞糊當平糊..
平糊當2番..
混一色番清一色..
清一色當8番..
混一色對對當清對..

笑屎我同表姐=0=

最後me大勝= =v

佢地仲爭我$$-0-

贏左$1229@__@真$$就好...-~-

跟住媽媽煮飯...

爸爸岩岩打黎..

佢問:"你媽媽煮呀?"
me:"係呀"
爸爸:咁咪同屋企1樣囉.."
me:"係呀"
爸爸:"難唔難食呀?"
me:"你大聲d..(拎比媽媽聽XD)"
爸爸:"咁有冇湯飲呀?"
me:"你再大聲d..(再拎比媽媽聽XDD)"

媽媽聽了..."!^$#&@"
爸爸:"衰女~你出賣我!!"

XDDDDD

今日好開心呀..

好少打牌打到咁開心..

唔係淨係因為贏$$..>v<"



2006-07-20

嗯嗯..就屈臣喇=0=

不過仲未有準備住..未約人...

我都唔係咁記得點去..希望茄v記得啦-v-"

而家好似冇咁期待..甚至唔係咁想去- -

唔知點解..又冇左個種衝勁...

唔知d教練係點..教得好唔好?

唔知d人會點..

個場...始終都係青衣好=3=

唉..大家諗下約幾點邊度等啦= ="

下星期先約- -+

呢幾排好悶/3\

do左少少功課..本中文都幾好do..ok易...

有好多野..唔到你去諗..你理唔到咁多...
或者..
算是多管閒事吧..

嗚...仲以為自己真係瘦左..

點知仲係100\~/

有咩好講呢...

嗯...打機萬歲!

呢排打到冇乜癮= =

嗯..加油吧~

F.3既時候會有4位同學仔黎左我地班..

希望..唉- -"冇得希望咁多...




2006 年 7 月 19 日  星期三 晴天


回憶....*

*講番琴日先*

行沙田..-v-

玩冒險樂園,,o...me very勁@0@v

撞到Cindy Lau,,又撞到呀Sam1家人...

不過佢地都見唔到我地-0-v

4點幾食dinner..very勁= =v

之後買外賣比媽媽食=v=

***今日***

冇咩特別...不過諗起好多野...

記得1次打機同呀dog傾電話請教心得..

之後呀欣打黎話:"喂!!大穫喇!!呀dog撞車入左院呀!!!"
我話:"吓= =..佢岩岩先同我傾完電話..唔似好事啵"

跟住1齊駁比佢..

佢話:"菜~~緊係唔係啦!!"
呀欣話:"唔係掛..我呀媽話你入左院啵.."

事後證實左係第2個人=0=

 

仲有好多好多..講唔晒>v<

anyway..呢d咁好既回憶我唔會唔記得既!!



« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 52 | »


tofumonzter@createblog.com