今朝上CID個陣,,冇啦啦有隻灰色既白鴿飛左入黎兜左圈飛番出去,,仲留低左2條羽毛=0=
之後個個勁大聲話"禽流感呀" "H5N1呀~~"......miss馬係勁無奈,,又笑又好唔知點咁...冇出過聲,,見到佢係爆無奈,,唔知點形容=0=
GEOG派卷,,ok啦...不過有2題好無奈囉....我覺得me係岩既!
之後test science,,唉...合格就得架喇~o~
之後又係PE喇,,跳高+推鉛球=v="竟然考推鉛球,,都唔方好架喇= ="
跟住放學睇下PE塊board,,哈~me所有既比賽完任冇撞過,,呢次係我入田徑以黎第1次冇項目撞時間既比賽!要慶祝下@.@"
今日冇得田徑呀......同miss梁請假話做壁報佢唔比喎,,話"你唔見我話緊d高form架咩....你仲話做壁報!?" "我仲要red cross開會呀...." "咁你走啦~"嚇屎me=____="幾驚佢鬧我....
跟住要開例會,,點知竟然要我地步操,,仲要我地sport day步操=.="問趙彤唔操得唔得....搞左好耐miss yu要我比封家長信先得....=v=" |