+/';執 著 *".- '這 一 點在乎*",,
◆ * +-*諾言 "只不過` 是美麗的謊言 * !/'*:|| *
* || |●為 何 我 會 介 意 .... *".ˋ*
▃ 是 因 為 我 在 意㎡ * ! ] ||
◆!;,,唯願你永遠不會失去▃..,|!
★ `你是你 ▃ 別無她個 * "
BY : 梅
mui0820 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
MUI
日曆 «‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
*留言"
2005 年 7 月 14 日 星期四 topic : 當你孤單你會想起誰/..... 當你孤單你會想起誰 你的心情總在飛 什麼事都想去追 想抓住一點安慰 你總是喜歡在人群中徘徊 你最害怕孤單的滋味 你的心那麼脆 一碰就會碎 經不起一點風吹 你的身邊總是要許多人陪 你最害怕每天的天黑 但是天總會黑 人總要離別 誰也不能永遠陪誰 而孤單的滋味 誰都要面對 不只是你我 會感覺到疲憊 當你孤單你會想起誰 你想不想找個人來陪 你的快樂傷悲 只有我能體會 讓我再陪你走一回 刊登時間:: 2005-07-14 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
當你孤單你會想起誰
你的心情總在飛 什麼事都想去追 想抓住一點安慰 你總是喜歡在人群中徘徊 你最害怕孤單的滋味 你的心那麼脆 一碰就會碎 經不起一點風吹 你的身邊總是要許多人陪 你最害怕每天的天黑 但是天總會黑 人總要離別 誰也不能永遠陪誰 而孤單的滋味 誰都要面對 不只是你我 會感覺到疲憊 當你孤單你會想起誰 你想不想找個人來陪 你的快樂傷悲 只有我能體會 讓我再陪你走一回
2005 年 7 月 13 日 星期三 topic : 釣魚..... 今日10點寺身....之後睇電視..玩下電腦咁.... 2點半成3點同妍出左去大尾x釣魚.不過等左等到4點先釣.. 我釣到一條呀....之後就釣唔到喇...要勁有耐性....==.. 6點幾lo....走人...搭75k走...返到黎買野食先返屋企... 返到黎7點lo...啦啦林..洗白白...等老豆返黎食飯.... 睇下電視咁...就一日喇... 刊登時間:: 2005-07-14 11:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日10點寺身....之後睇電視..玩下電腦咁....
2點半成3點同妍出左去大尾x釣魚.不過等左等到4點先釣..
我釣到一條呀....之後就釣唔到喇...要勁有耐性....==..
6點幾lo....走人...搭75k走...返到黎買野食先返屋企...
返到黎7點lo...啦啦林..洗白白...等老豆返黎食飯....
睇下電視咁...就一日喇...