|
2005 年 4 月 14 日 星期四
topic : 班際
今日早上7點幾蚊蚊打黎.話比我知今日冇雨落....^^哈哈..7點半又如常咁去接老婆....之後早會聽校長講野..講左都好耐...但我冇聽到..係到諗...今日又會唔會冇得打呢....心情好緊張......之後小息....落左去打波,..,,,,..unch...要抄野...遲左落黎...一落黎見到...老婆你唔開心...cry....好想知你咩事呀~~><...陪左你成個lunch...之後打左陣波同我班人...冇耐打鐘....上堂...英文堂勁悶....個個死哂咁....之後抄野..要抄哂先走得.....><..打左鐘都未走得...p.... 之後抄完同蚊蚊一齊去左toliet換33.落到去...以經話要比賽...勁==囉...><.... 好在人齊咋....第一埸同2e打....打得好樣衰...好在win左....之後2b打....佢地打得都幾好....我開波自...一開波.,,,拎左9分呀,...哈哈..開心的,,,好多人支持我呀...>3<...thx>..so我要好比心機打...之後同2b要打到第3局...我地最後win左....之後2c win左2d..姐係我地班要同2c打...又win左...哈哈...第一你2a架喇....其實2c.2d.2e..都得好好架...之後打完...同水喉接細佬....之後返屋企lu....洗完白白出大中...拎返部mp3見到yo佢地...成班... 之後我自己返屋企.....
刊登時間:: 2005-04-14 08:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |