+/';執 著 *".- '這 一 點在乎*",,
◆ * +-*諾言 "只不過` 是美麗的謊言 * !/'*:|| *
* || |●為 何 我 會 介 意 .... *".ˋ*
▃ 是 因 為 我 在 意㎡ * ! ] ||
◆!;,,唯願你永遠不會失去▃..,|!
★ `你是你 ▃ 別無她個 * "
BY : 梅
mui0820 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
MUI
日曆 «‹ June 2026 ›»SMTWTFS123456789101112131415161718192021222324252627282930
*留言"
2005 年 3 月 28 日 星期一 topic : 打波... 今日約左佢地2點打波...之後我遲落去....見到呀lai同c子一齊..岩岩出到門口~~賢又岩岩出黎..之後我地冇波打...佢地未到...咁我吹左陣水....肥豬同佢地一齊黎埋lu...咁就打波...冇耐老婆(水喉)又黎埋同miyu..細頭著到.......哈~..>~之後呀君又黎左....同佢地傾左陣..就去左買野飲....唉.....c雅打黎...話水喉又食火土5....唔想囉...唉...你仲要話冇食....我一去到...佢地係咁笑...我都知咩事喇....唔洗呃喇....><..... 之後佢地走左..咁我地打波....同你冇野喇..開心...如果日日都係咁就好喇~>3<...在乎妳.... 打到6點到蚊蚊黎左佢剪左頭髮...哈哈...唔係好7呀..唔好咁話自己喇....>3<.. 過左陣就走喇~~大家都....開心的... ps:唔想妳再食....唔想呀///><..唉. 刊登時間:: 2005-03-28 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日約左佢地2點打波...之後我遲落去....見到呀lai同c子一齊..岩岩出到門口~~賢又岩岩出黎..之後我地冇波打...佢地未到...咁我吹左陣水....肥豬同佢地一齊黎埋lu...咁就打波...冇耐老婆(水喉)又黎埋同miyu..細頭著到.......哈~..>~之後呀君又黎左....同佢地傾左陣..就去左買野飲....唉.....c雅打黎...話水喉又食火土5....唔想囉...唉...你仲要話冇食....我一去到...佢地係咁笑...我都知咩事喇....唔洗呃喇....><..... 之後佢地走左..咁我地打波....同你冇野喇..開心...如果日日都係咁就好喇~>3<...在乎妳.... 打到6點到蚊蚊黎左佢剪左頭髮...哈哈...唔係好7呀..唔好咁話自己喇....>3<..
過左陣就走喇~~大家都....開心的...
ps:唔想妳再食....唔想呀///><..唉.
2005 年 3 月 27 日 星期日 topic : 打波~~ 今日2點約佢地出黎打波...有c子...李子...我..蚊蚊...雞翼.仲有d男仔...我地打左陣波~~之後粒波比呀成踢左上去....拾唔返...之後佢地落左去買野食..得返我一個...咁得就..打波同d男仔...冇左陣...佢地打黎話過富亨.....咁就過喇....同蚊蚊買野許留山飲..正呀..一邊行一邊飲同蚊蚊...部車車..比人踩左....咁我地就行去富亨....去到5人又冇波打...d男仔又踩車車wo...咁我地好悶...男仍又去返富善.我地坐左陣...c子同李芷去太和...咁我就同蚊蚊去富善搵佢地諗住...點知呀明返左屋企..咁我地為有返家.... 今日同佢地踩車車..好似飛車黨呀~~^^ 刊登時間:: 2005-03-27 07:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
今日2點約佢地出黎打波...有c子...李子...我..蚊蚊...雞翼.仲有d男仔...我地打左陣波~~之後粒波比呀成踢左上去....拾唔返...之後佢地落左去買野食..得返我一個...咁得就..打波同d男仔...冇左陣...佢地打黎話過富亨.....咁就過喇....同蚊蚊買野許留山飲..正呀..一邊行一邊飲同蚊蚊...部車車..比人踩左....咁我地就行去富亨....去到5人又冇波打...d男仔又踩車車wo...咁我地好悶...男仍又去返富善.我地坐左陣...c子同李芷去太和...咁我就同蚊蚊去富善搵佢地諗住...點知呀明返左屋企..咁我地為有返家....
今日同佢地踩車車..好似飛車黨呀~~^^