*♥ 明明就不喜歡牽手 為何卻主動把手勾:$
mui919
暱稱: cat。
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-23
2011-05-29
2011-05-27
2011-05-26
2011-05-26
文章分類
全部 (186)
我的心愛日誌` (94)
未分類 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
G.E.M.之壇`
wAlkEr之壇`
youtube`
yUi香港之壇`
悠園星夢`
貓貓論壇 `
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 186
留言總數: 261
今日人氣: 13
累積人氣: 5227
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


這件事我真的不想說出口-,- 分類: 未分類

講真...我真系伍想同你講..
因為我伍知我講完之後你地會點諗我..
我驚你地會覺得我根本就系1個衰人..
先至會搞到學校既人伍鐘意我..伍想同我玩v_v

其實我話因為壇而想休息...根本就系1個大話!!!
本身我伍想話你地知...系因為我驚...
我真系好驚...驚講完之後你地伍會再理我..
會1世刀伍理我..
我應該點做好v_v   我伍想再冇朋友啦
我系學校刀巳經系得返幾個朋友...
本身我識你地之前會覺得自己永遠刀系得1個人...
但系識佐你地之後...我先知我伍系得1個人咖^_^
但系依家...我真系伍想同你地講..
有關我學校既事...

我想問你地1樣野可以嗎?
如果你地系學校日日刀俾人蝦..俾人拿黎玩...
你地會開心嗎?
你地會同朋友講自己尼1個秘密嗎?
 

我想講既..就系尼樣野...
我每1日刀俾人甘玩法..就算返到屋企刀伍甘同屋企人講..
試問我又會同你地講嗎?

我甘次休息既理由...根本就伍系因為壇..
而系因為我學校既野..
我只系想放低晒所有野...伍想諗任何野...
但系我驚我甘樣講完你地會伍知點諗我..
我驚會再冇朋友做v_v

我所講既野句句刀系真既..
如果你地伍信既...可以問我學校既人...
如果刀系再伍信既..我刀冇辦法..

只要你地伍再嬲我...我咩刀會做..
就算要我死我刀會去..

 

希望你地可以明白我...






訪客留言 (返回 mui919 的日誌)


meiboleung 於 2009-04-19 01:56 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-04-19 11:33 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



meiboleung 於 2009-04-19 01:54 AM 發表:
c0mm3nT;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ck95874603 於 2009-04-18 09:40 AM 發表:
COMMENT....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathysin12 於 2009-04-16 08:57 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathysin12 於 2009-04-16 08:57 PM 發表:
c0mm3n十 f0r y0u 吾好吾開沁拉;
比仄排斥咪吾好理佢地l0r..
莪知您總會侑壹個好朋友滴;`
佢壹定會為您分擔.v.''
再吾系搵莪吧-v-''
莪陪您cha十;
囍滴喳msn;
msn壹陣密比您吧;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好哇*v*
多謝你呀>w<''  好開心可以識到你呢^_^
做個好朋友哇,好冇?
msn巳經add佐你啦xddd`
Posted at 2009-04-19 05:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]