2009年04月03日;星期五`
返學ing` 依家岩岩放佐學;系電腦室打緊xG同0n緊msn^_^
唉;甘日上堂又系到訓搞喇-___-v
不過竟然冇系黃新亨堂到訓覺;仲要1d睡意刀冇囉v_v
勁呢;不過真系好想訓搞囉;
|依家先知zen0有個fans系我地學校既學生黎;
完全性0晒;因為仲要系系之前f.3個陣巳經見過面啦;
搞到更加0晒囉;因為真系1d印象刀冇囉-,-'''
點算;咩刀伍記得晒'甘真系食得屎啦;
上年咋w0r....刀巳經伍記得囉';
更何況系小學個d;唉;我寧願記住小學個d刀伍要中學個d記憶呀v3v
掛掛顧定軒;hehe
聽日就系"4.4兒童節''啦;`
大家有邊到去呢?!^_____________________^
貓貓依家祝大家
兒童節快樂哇>____________<v
哈哈;各位呀;zen0生日會會系佢後日搞呀....
就系9月20日先搞....
呵呵;大家要注意喲^_^
打完嚕;聽日去拜山;悶死加熱死-_____-
|