first~親愛嘉慧小朋友 生日快樂!!!!
努力完五日 yayaya 星期六啦
今日城大仲係返2點半tim~爽
太好瞓關係..發覺自己好似冇乜點發夢
明明教咗1030起身
但媽媽都可以早個鬧鐘半分鐘叫醒我=.="
同媽媽食完早餐行咗陣就搭bus去9龍塘
just埋大青邢嘉就行去city top
搭lift上到去個個都企哂係度
阿sir又唔見 搞到大家都唔知點
企咗陣我終於見到離遠某粉紅男士
係lo sir啦..咪行入去lo
等等等 我個班好多人都未返
思思話早知唔好咁早返啦
隔離班都要開始先tim啦
唉冇計啦大家都係俾lo sir寵慣咗啦 haha
今日有幾位同學仔用示範
雖然有d位要阿sir提點下但做得幾好呀
之後我哋要寫寫評語
親愛的思思寫咗二百幾字都有 妳好野呀~
跟住食食食 哈哈
最後食咖啡好好笑 美豚又玩啦
發現大家其實都係未介奶lo~
依然係好鍾意飲milk haha
今堂有收穫 yaya 又學以致用yoyo
完咗出咗mk
同大青青買next week去camp東西
行行行 o係個條平時最多人既巷仔
見到小白鷺啊 哈哈哈
咁都撞到 証明大家有緣份啦 呵呵
行到7點幾就要走lu
返竹園同媽媽爸爸婆婆姨媽食飯 多謝婆婆
婆婆既回答so funny~happy~
搭bus返home''
|