戈日我好早就自己彈起身....因為我要去帶我公公d骨灰去澳門
到左之後...我戈兩個表妹冇變....一樣咁.......xxxxxxx
攪左一大倫野之後已經係晚上8點....就坐船返去尖沙咀,跟住坐火車返屋企
....到左粉嶺火車站...買野飲戈陣...有個女仔冇啦啦對住我笑,我當然有禮拜對番佢笑.
不過我諗諗下....硬係覺得佢好熟面口,諗左好耐,算係諗到,佢係我同學(肯定),其他就唔知啦
完~~