今日我係屋企好悶好悶.........
今日又落雨...好憎落雨呀~~~~~
希望天日落少d...因為我唔鐘意雨...而且傻欣又去游水...所以都係唔好落雨啦
我成日都係屋企= ="得悶冇野做...但係我又唔記得落街拎相
同傻欣sd sms...傾到冇晒電= ="
仲之今日就好唔開心啦
天呀.....你試下再落雨呀啦