今日難得咁好天氣...我竟然係屋企呆坐= ="唉
係呢一日...我第一次聽晒我部電腦既歌...好神奇呀
....我呀媽今日同我講....
1x日又要去澳門...
今次攪澳門身份證喎.....
......................................諗唔到仲有咩寫= =
今日真係太悶啦...仲有...我又比傻欣蝦我啦><"