我因為尋晚睇一套叫"大地震10.5"既戲.....
睇到好夜...所以我今朝好遲先起身- -
今朝傻欣打比我...我都起唔到身...連sms都收唔到
訓到12點幾先起身...跟住就係食野...煲碟
...天日我又要過澳門...唉= ="
今次係去攞身份證.............................