sorry呀....我之前因為掛住溫書....所以我冇打過日記....
我呢幾日好比心機咁溫書呀.......今日我係考數學..我去左一間男校考.....戈度一個女仔都冇呀><..
佢份卷入面d圖....我睇黎睇去都唔係好明= =
考完試跟住我同d fd去左上水食野....今日又係冇女仔呀~~~佢地等左好耐....都等唔到一d食lunch既女仔
之後就轉左吹水....吹左成個鐘....我地先走人....我返到屋企
掂轉我好耐冇乜點掂過既電腦.......
玩到e+6點幾....我呀媽又叫我溫書啦...唉== "
唔打啦.........
完
|