今日我好好悶呀.....跟住有fd叫我出黎.....我即刻仆倒出去= ="
之後.....返屋企戈陣....唔知點解突然想坐一架平時唔坐既車= =
戈架車用左我半個鐘多d先返到屋企...好暈@@
夜晚黑....到我洗碗戈陣.....突然見到一隻好...細隻既成年小強
嚇到我彈起左....跟住過左2個鐘...即係2點...我先敢再入去洗碗
唉.....大隻唔驚......竟然驚細隻既...(不過戈隻野真係好得人驚...可能直情隻野跟本就唔係小強)
總之...第一日寫番日記....竟然係寫d衰野= =唉唉唉
最後.....仲考緊試既人要加油呀呀
|