今日都係一個好悶既日子.....雖然有好多人搵我...
不過我都係覺得好悶.......假期一放得耐..就會諗番起番學既日子
不過我都冇得再番去學校啦...因為學校要汁啦
總之e+我又煩...又悶啦= =
唉唉唉...快d到天日啦...因為我天日.....嘻嘻嘻嘻
希望我天日去人地學校度...唔會迷路啦
呵呵呵呵