今日我一早就出左去唔知邊度去接欣放學..
跟住...同埋佢個fd一齊去西9行行,,,,點知...行戈陣..我好似唔存在咁..
跟住佢地後面...更加好似一個跟蹤狂咁呀><
當佢地行完....返屋企戈陣....我.....我行錯路...係行錯路咋!!!!
最後,,,我用左3個鐘左右....掛.....先返到屋企呀...
好累好累呀.......喉嚨又有d痛...加上又有d暈....唉..好驚真係會病左
病左既話....我天日就唔可以睇電影啦><
今晚早少少訓先.....