...今日我好無奈呀.......同左呀欣睇戲....仲有佢個fd.....跟住...就諗住去食野啦
點知又迷路.....已經係我係呢個禮拜....第4次迷路啦...
不過我都冇嬲既= =
........之後我又誤會左....攪到我自己一個返屋企= ="
唉...
返到屋企.....發現自己發緊燒.....跟住就訓左一陣
.....e+仲有少少燒......今晚要早d訓先