.......e+一唔寫日記....一寫....就竟然寫d唔開心既野><
希望唔會有人睇到啦.......因為...呢一次日記唔想有人睇到
.......算啦都係唔好比人知.....反正我都唔係第一次張d唔開心既野放係心度嫁啦
而且...對我黎講....每一日都唔多好過嫁啦
我自己又唔識得體諒人嫁啦......成日都係講多錯多...
真係有少少希望自己係啞....又................咁啦
總之.....唉....呢個月生日既都唔好過,,,,,,,,計落...好似年年都係咁><
算啦...我自己祝自己算><
|