唉唉唉.......開始覺得自己永遠係會得番自己一個人生活嫁啦
....可能因為最近唔知點解.....突然想遠離人.....唔想同人接觸得咁埋
好似以前自己中一咁....唔習慣中學既生活戈陣咁
唉...
如果係咁既話....就又得佢啦...反正我都係習慣得一個人既生活啦
有咩咁特別呀...
所以...一切就等時間佢黎決定啦
咁樣係最好不過的...........
遲d有諗過轉日記....因為...我開始唔想有人知道我咁多野.......