尋晚我訓唔著...諗左一d無聊野諗左好耐...
原來人既眼淚真係會流乾的....
又諗番起唔知邊個問過我.....如果你得番1個月命..你會點?
我會係...係呢一個月入面...響自己d朋友...識得自己既人做一d好衰既野..
等佢地全部我討厭自己...最後去一度冇人識我既地方等死.
我覺得咁樣係最後的....因為...至少唔會有人會傷心囉...一個都唔會有
係咪好好呢......唉...可能我自己真係有d問題lu= =
好累呀...唔打lu
完