...嗯嗯....半年一度既大病黎啦.......
...本身都冇咁快既.....就係因為自己衰......
...冇啦啦訓左個下午教.....咁就出事啦
...唉唉唉......
睇黎要一個月先好得番啦...
即係又要介口.....
慘慘慘....
希望快d好得番啦
早抖...