"格"左咁耐先打日記...應該都唔會有咩人會再睇...
咁就岩啦......最近呢個禮拜...
我好似只係笑左2次.......
一個人既時候...諗埋d衰野更加嚴重左......
睇黎....我都好快唔記得自己係點笑嫁啦.......
做野戈度好好好辛苦....
不過都唔會有人明
成日諗既野....變到得番"死"
點樣死....幾時先死....仲有幾耐先死.....
點先可以死...死死死死死死
唉........原來呢..我自己係冇未來的
我完全諗唔到自己既將來....
可能我會好快就死...所以冇.....
呢一個月...周不時都會流鼻血.........
一流...流好多...唔停.....
如果可以知道自己幾時死就好啦...
咁就可以係死之前做埋想做既野.......
最後搵個岩既地方死.........
唔打啦...天日又返工....唉
死.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|