|
|
2009 年 4 月 28 日 星期二  |
| - 這1次,,我不要再當個傻瓜! |
分類: 未分類 |
WAKAKA-V-'
本黎今日心情都幾好加,,
可惜也,,
番學見到個2姊妹- 3-
唉*V*
我5明你地點解中要咁LOR?,,
係米我上1世欠左你地?
記然做5到FD米算LOR,,
使5使過左咁耐中係咁?
真係5知你地係冇心定係特登呢-]
5知點解,,我覺得咁樣番學真係好辛苦也,,
T^T天主也!
某1刻真係好希望我地從黎都冇冷戰過:D
放學果時同RAIN玩下..話有人蝦我,,
點知佢話:邊個?我幫你鬧佢,,蝦我個MUMI!
果時個心真係好SWEET 也,,
哈哈!
今日係學校借左本書睇也
書名叫咩:'學著傻1點,,快樂多1點!
跟住狗狗見到就話我
:'MUMI也,,你中睇呢本書也,,你2+已經夠傻NA` B0'
真係比你激死也..<3
不過真係好THZ 你係電腦堂教我做電腦也,,
HAHAHA!
|
| 發表時間:2009-04-28 05:37 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 381 | »
|