|
|
2009 年 3 月 13 日 星期五  |
| - 就算是淚乾了還是好想你! |
分類: 未分類 |
- 媽咪也..'T^T
今日好5舒服也,,
朝早1起早就發覺喉嚨好痛也,,
就連吞1淡口水都痛..,.\--/.
好似就黎要爆炸咁也,,'
跟住下午番學果時遲左到也,,
就因為去買1包喉糖炸..,<33
番到學校真係好辛苦也..'
真加真加.,.;!你地1定5知果種感覺係點加NA`
我今日著左2件(毛衣),,'
見到其他同學根本就5使著加..;
中係覺得好凍好凍也..']3[
跟住個頭又暈WO,,
真係好辛苦也,,
你地知5知?
- 好想在這時候有你伴在我的身邊!
懂嗎?
|
| 發表時間:2009-03-13 04:40 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 381 | »
|