|
|
2009 年 2 月 2 日 星期一  |
| - 什麼都想,,什麼都怯! |
分類: 未分類 |
ka! YO MAN!
聽日就要番學仔lo!
真係有d5捨得個假期添*v*
原黎聽日要默英文牙..!.\--/.!
番學第1日即有野測..
真係5吉利lor..xDD!
發覺放完呢個假之後自己變得懶左添!
唉2,,怎麼辦呢!?
5知點解呢排1林起你就覺得好煩西咁,,
咁呢種姐係咩感覺- -
.\ 口/.
KA!就黎買手1提LO..
5知買邊部好呢?!
|
| 發表時間:2009-02-02 03:12 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 170 | 171 | 172 | 173 | 174 | 175 | 176 | 177 | 178 | 179 | ... | 381 | »
|