|
|
2009 年 1 月 6 日 星期二  |
| 2009-01-06 |
分類: 未分類 |
Y0Y0Y0Y0Y0..'!
原黎我地小組歌唱比賽係9號..'!
呢排我地已經好努力加NA`..;
日唱夜唱..'!唱到冇哂氣LO..'
KA!我地班就唱(知足)..'
首歌幾好聽也..'<33
希望入到NA`
今日落堂見到隹2同安2..'
發生左1D小插曲..'!
CARPO講番比我聽..'!
我覺得5係下馬..'!件事都過左咁耐LO..'
5使咁也馬..'!真係好衰LO..'!
.\--/.
|
| 發表時間:2009-01-06 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | ... | 381 | »
|