|
|
2008 年 10 月 7 日 星期二  |
| 2008-10-07 |
分類: 未分類 |
Y0Y0Y0..'!今日係重陽節BA...'
...'下就約左番薯同埋狗2去致富買野..;
跟住我去就去'擰蛋'
好得2加..
跟住去左食野..;-3-去左潮館食..'!
好味牙..'!-3-kA..;
食完就去行街街./.'!Y0..'..'1
見到好多容祖2加廣告牙..';!好開心牙.-3-
跟住就同番薯番屋企..'..'Y0
好累牙/.'!-3-
|
| 發表時間:2008-10-07 06:05 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 260 | 261 | 262 | 263 | 264 | 265 | 266 | 267 | 268 | 269 | ... | 381 | »
|