琴日星期3下就5使番學..on line 見到傻瓜晞就同佢係度玩..
玩左都幾耐下牙..;!ka2'都幾開心下..'-v-
今日係開學加第4日//雖然上堂有d悶..但係禾都好比心機咁去聽..!
禾要努力牙..;!為禾個夢想而奮鬥..'!!-3-加油牙*
同mok u' carmen 劉+敏佢地真係好好玩..中好好笑添-3-
ha2'禾地今日係度講(家好月圓)果d野..;!!係度講咩sa姨..
講講下..又講咩梁b,敏b..哈2..!真係好開心牙..;!
放學carp0同禾講(親愛的)果d野..;!!雖然5係好明佢講緊咩野..
但係禾林套戲1定好好睇加姐..;!係米..禾都好想去睇牙..;!
|